In Mijn Paard & Veulen breng je maar liefst 26 speelse veulens groot in een realistische 3D wereld. Ieder paard heeft zijn eigen karakter. Verzorg ze goed, speel met ze en geef ze alle aandacht die ze nodig hebben. Jouw droompaard wordt werkelijkheid!