Fire Emblem Fates
Spelers die de Europese downloadversie van Fire Emblem Fates kopen, kiezen hun verhaallijn na het voltooien van hoofdstuk 6 in de game. Deze keuze bepaalt welke versie van de game de speler heeft. Pas na het bereiken van dat punt kunnen de spelgegevens van het gekozen pad worden gedownload.
De verkoop van de game Fire Emblem Fates wordt een maand eerder stopgezet, op 28 februari 2023. De DLC voor Fire Emblem Fates met de verhaallijnen die na het voltooien van hoofdstuk 6 speelbaar zijn, zal nog tot 27 maart 2023 beschikbaar zijn.
We raden eigenaren van de Europese downloadversie van Fire Emblem Fates aan om ervoor te zorgen dat ze hoofdstuk 6 voltooien en de gamegegevens voor hun gekozen pad downloaden vóór 27 maart 2023. Spelers die de extra verhaalpaden willen kopen, moeten dit ook vóór deze timing doen.
Twee koninkrijken staan op de rand van oorlog en jij moet bepalen welke kant je kiest in Fire Emblem Fates voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Als een Hoshido-prins die is grootgebracht aan het hof van Nohr, word je verscheurd tussen twee families. Het pad dat je kiest, bepaalt het lot dat je te wachten staat en welk leger je moet aanvoeren. Geef de juiste bevelen en smeed sterke familie- en vriendschapsbanden in deze ambitieuze turn-based strategiegame.
Je kunt je eigen kasteel bouwen, dat als thuisbasis voor je leger dient. Koop wapens en uitrustingen, verzamel accessoires en oefen je strategie door invasies af te slaan. Door je kasteel gaandeweg uit te breiden met nieuwe gebouwen en functies, kun je je burcht inrichten zoals je zelf wilt. Spelers die hebt ontmoet via StreetPass, komen samen op het Travelers' Plaza, waar je het tegen hun teams kunt opnemen!
Als je niet oog in oog staat met de troepen van Nohr of Hoshido, kun je je vechtkunsten op de proef stellen in gevechten met andere spelers. Stel je tactieken op de proef door via Local Play tegen vrienden te spelen, of strijd online* tegen vrienden of willekeurig geselecteerde spelers.
Kies een kant en bezegel je lot in Fire Emblem Fates, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!