Beyblade Evolution
In de wereld van Beyblade ontstaan legendes in intense duels tussen aanpasbare tollen die bekend staan als Bey's. Tol je een weg naar de top in Beyblade Evolution, een gloednieuw avontuur dat de videospelserie naar een hoger niveau tilt, alleen voor Nintendo 3DS.
Bouw de ultieme Bey en laat hem los op je rivalen tijdens je missie om wereldkampioen te worden, in een reis met bekende vrienden en afschrikwekkende vijanden uit de televisieserie Beyblade: Metal Saga. Met honderden onderdelen om te verzamelen en te combineren, kun je jouw Bey helemaal uniek maken. Maak een model dat er helemaal op berekend is om je tegenstander in te maken met brute kracht of juist elke klap kan incasseren door een ijzersterke verdediging.
Beyblade Evolution brengt Beyblade-gevechten tot leven: gebruik de intuïtieve bewegingsbesturing van Nintendo 3DS om te richten, trek je systeem naar achteren als een elastiek en laat je Beyblade los in de arena om je nieuwste creatie schade aan te laten richten! Je kunt zelfs de AR-kaart die bij de verpakte versie wordt geleverd gebruiken om een virtuele arena in het leven te roepen en strijd te leveren op de vloer van je huiskamer, op het schoolplein of waar je maar wilt.
Neem het op tegen je vrienden, laat je superieure eigen aangepaste Bey zien en demonstreer dat je de beste strijder in de buurt bent via Local Play. Als je al je rivalen al hebt verslagen, kun je ook gegevens met anderen uitwisselen via StreetPass. Bey-gegevens worden uitgewisseld met alle andere spelers in het voorbijgaan en met gesimuleerde gevechten kun je zien hoe sterk jouw Bey daadwerkelijk is!
Met meeslepende bewegingsbesturing, meerdere manieren om te laten zien wat je waard bent in het strijdperk en de kans om je eigen aangepaste Bey in augmented reality-arena's te demonstreren, maakt Beyblade Evolution de Bey-gevechten spectaculairder dan ooit, alleen op Nintendo 3DS.