Xeodrifter
Xeodrifter is het verhaal van een intergalactische zwerver, wiens missie is om de sterren te verkennen. We zien hoe de nomade op pad gaat om een cluster van vier planeten te onderzoeken in de omegasector, nadat een asteroïde zijn schip heeft beschadigd.