Van kluizenaar tot verlosser van een volk?
De verschillende machten op het continent Adamantia hebben lange tijd oorlog met elkaar gevoerd om de heerschappij te krijgen over de uitgestrekte landstreken. Alle heersers hadden alleen hun eigenbelang voor ogen en parasiteerden genadeloos op de onderdanen binnen hun grenzen...
Dat alles staat op het punt te veranderen wanneer een jonge magiër met de naam Jasper, die in afzondering leeft, betrokken raakt bij een reeks gebeurtenissen die de loop van de geschiedenis zal veranderen.
Dankzij een verhaal vol plotwendingen zullen spelers bij Unlucky Mage op het puntje van hun stoel zitten, terwijl ze tegenstanders te slim af zijn met allerlei formaties en tactieken in deze unieke turn-based RPG. Ga op avontuur met Jasper en kijk hoe hij zich ontpopt tot held in dit doldwaze avontuur waar fans van fantasy-RPG's hun vingers bij zullen aflikken!