Thorium Wars: Attack of the Skyfighter
De mensheid dacht dat de overwinning in de oorlog tegen de Thorions, een ras genadeloze oorlogsmachines, vrede op aarde zou herstellen. Jaren later is de ergste nachtmerrie echter werkelijkheid geworden: de Thorions zijn teruggekomen en zijn uit op wraak. Ze willen de mensheid uitroeien en de baas zijn over het heelal.
Het is aan jou om de Thorions te lijf te gaan en ze nogmaals te verslaan. Kies uit drie Skyfighters en vlieg door vreemde werelden om de mensheid te beschermen en de Thorions een halt toe te roepen. Knal de robots, geschutkoepels en drones van de vijand aan flarden!