Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice
In Phoenix Wright: Ace Attorney – Spirit of Justice bevindt Phoenix zich op een totaal nieuwe locatie: een rechtbank in het koninkrijk Khura’in, de oorsprong van de Kurain Channeling Technique, waar mysterieuze séancerechtzaken het lot van alle verdachten bepalen. Ondertussen heeft advocaat voor de verdediging Apollo Justice zijn handen vol aan de Wright Anything Agency, als hij een zaak aanneemt die explosieve gevolgen zal hebben.