Negen functies die je helpen tijdens je avonturen in Hyrule
ZELDA NOTES is een gamegebonden dienst die exclusief is voor de Nintendo Switch 2 Editions van The Legend of Zelda: Breath of the Wild en The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.
Je kunt de gratis Nintendo Switch App downloaden op je smartapparaat om ZELDA NOTES te gebruiken.