Nintendo Today! is een app voor smartapparaten die je dagelijks content over Nintendo brengt op basis van wat je leuk vindt.
Houd bij welke dag het is met deze geanimeerde kalender! Kies uit thema's op basis van Super Mario, The Legend of Zelda, Animal Crossing en meer.
Ontvang nieuwtjes over alles wat met Nintendo te maken heeft! Of het nu nieuws is over de Nintendo Switch 2 en games, informatie over je favoriete personages, of video's en strips, je ontvangt hoe dan ook onderwerpen die op jouw interesses zijn afgestemd.
Houd met deze kalender aankomende evenementen in de gaten, waaronder Nintendo Direct-presentaties, de releasedatums van games, events in games, en meer.
Nintendo-account en constante internetverbinding vereist. Op het gebruik van mobiele data kunnen extra kosten van toepassing zijn.