Animal Crossing: Pocket Camp Complete
Welkom in Animal Crossing: Pocket Camp Complete! Las in je drukke leven even een pauze in, en stap in een rustige kampeeratmosfeer vol met dieren en een prachtige natuurlijke omgeving, simpelweg op je smartapparaat.
In Animal Crossing: Pocket Camp Complete valt er elke dag iets nieuws te beleven! Pas je camper aan, bezoek campings van vrienden of verken het gebied om nieuwe dieren te ontmoeten.
Tijdens de verkenningstochten met je camper zul je allerlei voorwerpen tegenkomen, dus ga gerust even wat vissen of fruit verzamelen. Wie weet vind je precies datgene wat je nieuwe vriend nodig heeft! Eerlijk is eerlijk: als je deze voorwerpen aan hen geeft, krijg je er ook iets voor terug.
De materialen die je krijgt door het helpen van dieren, kunnen worden gebruikt om allerlei meubels en voorzieningen te maken. Het enige wat je moet doen, is de catalogus openen en een verzoek plaatsen bij Cyrus. Het zal misschien even duren, maar je bestelling is klaar voordat je het doorhebt. Appeltje-eitje!
Door met dieren te praten, kleine taken te doen en je vriendschapsband met hen te versterken, is het mogelijk dat een van je nieuwe vrienden een speciaal verzoek aan jou richt: het maken van hun favoriete meubelstuk. Als het je lukt om hun wens in vervulling te brengen, komen ze met plezier op bezoek op je camping.
Het leukste van Animal Crossing: Pocket Camp is dat je een plek kunt maken die jou het meest bevalt.