Sherlock Holmes The Awakened - De Side Quest Pack “Gefluisterde dromen”
Je hebt al je onderzoeksvaardigheden nodig om deze verbijsterende mysteries te ontrafelen en de buitengewone waarheden erachter te ontdekken.
De Side Quest Pack “Gefluisterde dromen” is een perfecte aanvulling op het spannende hoofdverhaal en voegt zes extra cases toe aan de Ontwaakte.