PowerWash Simulator – Wallace & Gromit Special-pack
Allemensen, wat is dit voor bende? Door een mechanisch probleem is de boel behoorlijk in de soep gelopen op West Wallaby Street 62; het is de grootste ramp sinds de cracker-catastrofe van '89! Help Wallace en Gromit met de meest charmante schoonmaakklus tot nu toe en wie weet krijg je zelfs nog wel een ""goed gedaan, makker!"" als beloning.
Je bestuurt de nieuwste slimme uitvinding van Wallace: de WASH LAD. Vakkundig gebouwd volgens de nieuwste technieken om vuil weg te spuiten uit alle hoeken, gaten, spleten en kieren. Je hoeft er alleen maar wat spierkracht in te stoppen.
Was en verken het huis van het iconische Britse duo en spuit iedere beruchte uitvinding helemaal schoon, van de Technobroek tot de Soccomatic, tot er niks geen vuiltje meer te zien is in het huis. Pas alleen wel op dat de crackers niet nat worden.
Begin dit frisse schoonmaakavontuur in de bescheiden woning van Wallace en Gromit, gelegen in een Engelse buitenwijk en maak de opfrisbeurt af met een tripje naar de sterren. In dit Special-pack prijzen we je echt de hemel in, nietwaar?