Nee. Als je bij de loting niet bent gekozen om een ticket te ontvangen, moet je jezelf handmatig op de wachtlijst zetten.
Er worden mogelijk tickets beschikbaar als anderen tickets annuleren die ze hebben ontvangen in de oorspronkelijke loting .
Als je op een wachtlijst staat, brengen we je per e-mail op de hoogte als er een aanbod beschikbaar is.
We raden je aan om je naam/namen zo snel mogelijk op een wachtlijst te zetten. We behouden ons het recht voor om een wachtlijst enkele weken voor het event te sluiten, bijvoorbeeld als een wachtlijst langer is dan het aantal verwachte beschikbare tickets.
Als je het event niet langer kunt bijwonen, annuleer dan je inschrijving zodat we de ticket(s) kunnen aanbieden aan de volgende persoon op de wachtlijst.
Om je wachtlijstregistratie te annuleren ga je via de inschrijfpagina naar MIJN TICKETS / PASSES, open het tabblad WACHTLIJST en kies WACHTLIJST VERLATEN in het menu.
Je kunt altijd terugkomen en jezelf opnieuw aanmelden voor een wachtlijst als je dat wilt, maar houd er rekening mee dat je dan achteraan in de rij komt te staan, niet op je vorige positie op de wachtlijst.
Ja. Houd er rekening mee dat als je een ticketaanbod accepteert, je van andere wachtlijsten wordt verwijderd, omdat je je maar voor één sessie kunt inschrijven.