Heb je Ganon, het Onheil, verslagen in The Legend of Zelda: Breath of the Wild? Heb je al geprobeerd om alle manen te verzamelen in Super Mario Odyssey, de perfecte wereld te bouwen in Minecraft of allerlei toverkunsten te leren in Hogwarts Legacy? Als je dat nog niet hebt gedaan, is dit het perfect moment om dat... en nog veel meer dingen te doen!
Heb je meer inspiratie nodig voor wat je kunt spelen op de Nintendo Switch? Bekijk dan deze persoonlijke aanbevelingen speciaal voor jou!