My Nintendo-prijzentrekking — Nintendo Classic Mini: Super NES
Behalve het privacybeleid voor Nintendo-accounts is ook dit wedstrijd privacybeleid (het ‘Privacy Policy’) van toepassing als je een inwoner bent van de deelnemende landen voor het My Nintendo-prijzentrekking — Nintendo Classic Mini: Super NES, georganiseerd door Nintendo of Europe GmbH (‘Nintendo’, ‘wij’ of ‘ons’), Herriotstrasse 4, 60528 Frankfurt, Duitsland (de ‘wedstrijd’). Nintendo is de verantwoordelijke voor de verwerking in de zin van de Algemene verordening inzake gegevensbescherming (Verordening (EU) nr. 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016).– ‘AVG’). Nintendo eerbiedigt uw rechten met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens en erkent het belang van de bescherming van uw persoonlijke gegevens.