Nintendo-producten voldoen aan de van toepassing zijnde richtlijnen en verordeningen van de Europese Unie, en voldoen ook aan nationale regelgeving in zoverre die van toepassing is. In dit gedeelte vind je verklaringen van overeenstemming voor producten waarvoor de regelgeving die van toepassing is, vereist dat ze openbaar online beschikbaar zijn.