Zo speel je lokale multiplayer in Splatoon 2
Je kunt een USB-LAN-adapter aansluiten op het Nintendo Switch Lite-systeem met behulp van een gelicentieerd accessoire.
Splatoon 2 ondersteunt multiplayer via LAN, zodat spelers meerdere Nintendo Switch-systemen met elkaar kunnen verbinden en de ultieme Splatoon 2-wedstrijd kunnen spelen via een kabelverbinding.
Als je router niet genoeg LAN-poorten heeft voor elk systeem dat je wilt verbinden, kun je een netwerkschakelaar aansluiten op de router voor extra LAN-poorten.Stap 2. Maak een vaste internetverbinding via kabel met elk Nintendo Switch-systeem.
Als de test is voltooid ontvang je een foutcode als de router niet verbonden is met het internet. Dit is geen probleem, want je hebt geen internet nodig voor een LAN-sessie.