Een volledige lijst van inbegrepen games is te vinden op onze website.
Leden in Europa hebben toegang tot exclusieve voordelen, waaronder Games Op Proef, Nintendo Switch-gamevouchers, exclusieve games en bepaalde fysieke producten uit de My Nintendo Store die niet op een andere manier gekocht kunnen worden.
Voor games met fysieke versies die na 19 september 2018 zijn uitgebracht, worden de online vereisten en functies ook vermeld op de achterkant van de verpakking van de game.
Ga naar de Nintendo-website voor meer hulp bij het vinden van compatibele games.
De betaalde onlinedienst is alleen voor Nintendo Switch 2- en Nintendo Switch-games. Met ingang van 8 april 2024 zijn online spelen en andere functies die onlinecommunicatie gebruiken beëindigd voor Wii U- en Nintendo 3DS-software.
Je kunt meerdere lidmaatschappen van hetzelfde type (individueel of familie) aanschaffen om je algemene lidmaatschapsperiode te verlengen tot maximaal drie jaar (1095 dagen).
Als je een familielidmaatschap hebt aangeschaft, kunnen de andere leden in je familiegroep ook geen online diensten meer gebruiken.
Daarnaast kan Nintendo ook niet garanderen dat je gegevens in de opslagcloud worden bewaard na een bepaalde tijd na de beëindiging van je lidmaatschap. Je kunt echter gebruik blijven maken van de opslaggegevens in het geheugen van je systeem.