Algemene voorwaarden en Privacybeleid – Nintendo Labo Creators Contest Europe
4. Door mee te doen aan de wedstrijd gaan deelnemers en, in geval van een groep, alle leden van de groep, ermee akkoord om gebonden te zijn door deze algemene voorwaarden. Als u jonger bent dan 16, verklaart u dat u toestemming hebt van uw ouders/wettelijke voogd om mee te doen aan de wedstrijd in overeenstemming met onze algemene voorwaarden. Als u zich registreert namens een groep, verklaart u dat u door alle leden van de groep gemachtigd bent om namens hen de algemene voorwaarden te aanvaarden. Als de leden van een groep jonger dan 16 jaar zijn en de volwassene die de groep registreert om deel te nemen aan de wedstrijd niet de ouder/wettelijke voogd van het/de kind(eren) is, verklaart de volwassene dat hij/zij de machtiging heeft van de ouder/wettelijke voogd van de leden van de groep die jonger zijn dan 16 om deze algemene voorwaarden namens het/de kind(eren) te aanvaarden.
5. De wedstrijd is open vanaf 17:00 op 19 juli 2018. Inschrijvingen worden afgesloten om 23:59 op 7 september 2018. De promotor is niet verantwoordelijk als deelname niet mogelijk is of niet mogelijk binnen deze tijdsperiode wegens technische fouten of om andere redenen.
a. Deelname in de Deelnemende landen is als volgt:
Om deel te nemen moeten deelnemers zelfgemaakte foto’s of video’s van een zelfgemaakte of zelf aangepaste Toy-Con uploaden en indienen op de website en/of een link naar deze foto of video delen die de deelnemer eerder heeft geplaatst op hun sociaal mediakanaal (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube)
De deelname aan de wedstrijd in de Verdelende landen en de indieningen worden uitgelegd in het bekendmakingsbericht over deze wedstrijd op de officiële website van de officiële plaatselijke verdeler van Nintendo in uw land.
10. Er zijn geen prijzen in contanten of andere prijsalternatieven. In geval van onvoorziene omstandigheden behoudt de promotor zich het recht voor om elke prijs te vervangen door een alternatieve prijs van dezelfde of hogere waarde.
11. De promotor behoudt zich het recht voor om de wedstrijd in te trekken, op te schorten of te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving in geval van onvoorziene omstandigheden buiten zijn redelijke controle waardoor de geplande procedure van de wedstrijd, voornamelijk defect in hardware of software, onbevoegde tussenkomst van derden, alsook mechanische, technische of wettelijke problemen buiten de redelijke controle en invloed van de promotor. Er kan geen verantwoordelijkheid worden aanvaard voor verloren, vertraagde of beschadigde deelnames of wegens computerfout onderweg. Deelnames die methoden gegenereerd door een script, macro of het gebruik van automatische apparaten gebruiken, zijn nietig.
12. Door hun indieningen te uploaden en te verstrekken, verklaren en garanderen deelnemers dat ze alle nodige rechten bezitten of hebben verkregen om hun indieningen te publiceren, met inbegrip van, maar niet beperkt tot alle auteursrechten, handelsmerken, handelsgeheimen, octrooien of andere eigendomsrechten. Meer bepaald, als een deelnemer indieningen uploadt met weergave van andere personen, moet die deelnemer op voorhand hun toestemming verkrijgen in overeenstemming met de hieronder vermelde gebruiksrechten. Elke deelnemer stemt er verder me in om geen indieningen of andere inhoud te uploaden en verstrekken die de publiciteitsrechten, privacyrechten, portretrechten, auteursrechten, handelsmerken, handelsgeheimen, octrooi of andere eigendomsrechten van derden schenden. De promotor behoudt zich het recht voor om een indiening uit te sluiten van de wedstrijd als deze de indiening als aanstootgevend of lasterlijk beschouwt, de rechten van derden schendt of niet aanvaardbaar wordt beschouwd voor de wedstrijd door de promotor.
Gebruiksrechten:
14. De aansprakelijkheid van de promotor voor schade toe te schrijven aan letsel aan leven, lichaam of gezondheid of aan opzettelijk of nalatig plichtsverzuim door een wettelijke vertegenwoordiger of plaatsvervangende agent van de promotor en voor schade toe te schrijven aan fraude, opzettelijk of grovelijk nalatig plichtsverzuim door de promotor, wettelijke vertegenwoordiger of plaatsvervangende agent van de promotor blijft onaangetast. Hetzelfde geldt voor schade toe te schrijven aan vorderingen uit hoofde van de Wet Productaansprakelijkheid of door de promotor verstrekte garanties.
De aansprakelijkheid van de promotor is beperkt tot de voorzienbare schade typisch voor het contract voor schade toe te schrijven aan nalatig verzuim van essentiële contractuele verplichtingen door een wettelijke vertegenwoordiger of plaatsvervangende agent van de promotor en die niet toe te schrijven is aan letsel aan leven, ledematen of gezondheid of vorderingen uit hoofde van de Wet Productaansprakelijkheid. Essentiële contractuele verplichtingen zijn verplichtingen waarvan naleving vereist is voor de juiste uitvoering van de competitie en op wiens naleving deelnemers gewoonlijk kunnen vertrouwen.