Welkom bij onze Nintendo Direct-uitzending! Kijk naar de presentatie door wereldwijd Nintendo-directeur Satoru Iwata en Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata voor de laatste informatie over de software die in de laatste drie maanden van 2013 naar Wii U en Nintendo 3DS komt! Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!