Nieuwe Nintendo Switch-games – Februari 2025
Binnenkort verkrijgbaar op de Nintendo Switch: bouw je eigen legendarische rijk, herontdek nog drie van Lara Crofts klassieke avonturen, duik in een wereld van kaartgevechten en meer! Bekijk deze selectie games voor februari en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Werk samen met de directeur van het Urban Myth Dissolution Center en los allerlei zaken op die betrekking hebben op vervloekte relikwieën, gebouwen met een schimmige geschiedenis en dimensionale raarheden. Het barst van de monsterlijke bizarheden en bovennatuurlijke locaties in dit occulte mysterie-avontuur!
Duik in Tomb Raider IV-VI Remastered en herontdek drie van Lara Crofts klassieke avonturen. Verken een vergeten Egyptische tombe en ontketen de krachten van een god, probeer een sinister complot te ontsluieren om Lara's naam te zuiveren terwijl je op de vlucht bent, of leer over geheimen uit het verleden en werp een licht op haar verdwijning.
Van de maker van Coffee Talk en What Comes After komt nu Afterlove EP, een avontuur over een doorsnee leven in het moderne Jakarta, over liefde, verlies, en het vinden van je eigen weg vooruit. Stap in de schoenen van Rama, een jonge muzikant die worstelt met zijn leven na het verlies van zijn vriendin, en bepaal hoe hij nu verder zal gaan.
De Daybreak-sage gaat verder met The Legend of Heroes: Trails Through Daybreak II! Verken de wereld van de Calvard Republic in deze grootschalige RPG, met een diverse groep personages, diepgaande gevechten met twee unieke vechtstijlen – met beurtelingse of directe acties – en verhaalhoofdstukken die in iedere volgorde kunnen worden voltooid.
Stories from Sol: The Gun-Dog is een visual novel in de geest van klassieke Japanse PC-titels, waarin je de rol van bewakingsofficier op je neemt terwijl je probeert om je schip te behoeden voor een onbekende aanvaller. Terwijl achterdocht, complottheorieën en vetes de kop opsteken bij de bemanning en hun kameraadschap op de proef wordt gesteld, is het maar de vraag of je je staande weet te houden tijdens de opdoemende uitdagingen.
Ontketen de kracht van de kaarten in Yu-Gi-Oh! EARLY DAYS COLLECTION, met meer dan tien klassieke games uit de serie in één pakket, inclusief games die nog niet eerder buiten Japan zijn uitgebracht! Stel je set van monsters samen, roep ze op op het slagveld tegen tegenstanders uit de oorspronkelijke animeserie en neem het zelfs op tegen andere spelers over de hele wereld.