Lokale coöpgames op de Nintendo Switch
In deze coöpbelevenissen vind je chaotische keukens, ondeugende ganzen, een ton aan actie in de jungle en meer! Samen speel je sterk in deze multiplayer-Nintendo Switch-games.
Help Donkey Kong en Diddy Kong bij het terughalen van hun bananen terwijl jullie mijnwagenritten maken, op slechteriken springen en van platform naar platform slingeren.
Werk samen om het Bloemenrijk te redden in dit wonderlijke avontuur! Red medespelers die in een spook zijn veranderd of laat zelfs andere spelers meeliften terwijl je als Yoshi speelt!
Reis naar een verre toekomst en jaag op machines als Aloy, Varl, Teersa of Erend. Gebruik hun unieke vaardigheden om vijanden te verslaan en uitdagingen te overwinnen in een land dat door de natuur is overwoekerd.
Mickey Mouse, Minnie Mouse, Donald Duck en Goofy moeten drie magische boeken vinden om het mysterieuze eiland Monoth te redden! Werk samen en gebruik hun unieke vaardigheden, waaronder een knuffel waarmee je een hartje kunt geven.
Bouw samen een succesvolle boerderij op in het idyllische Stardew Valley. Plant gewassen, deel grondstoffen en bouw een band op met de lokale bevolking en met elkaar.
Beleef het poëtische verhaal over een wolvenjong en een hertje in dit avontuur voor twee spelers. Begeleid de dieren door het landschap en overwin samen barre weersomstandigheden en allerlei andere hindernissen op jullie pad.
Speel als Cuphead en Mugman terwijl jullie samen bizarre werelden doorkruisen, nieuwe wapens bemachtigen en krachtige superaanvallen leren in deze klassiek geanimeerde platformactiegame waarin eindbaasgevechten centraal staan.