Nieuwe Nintendo Switch-games – Augustus 2024
Maak je in augustus klaar voor schattige games, enge games en alles wat daartussenin zit op de Nintendo Switch. Bekijk de uitgelichte games hieronder en klik op games die je interessant vindt om demo's te downloaden, pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Zet de Mandalorian helm van Jango Fett op en ga op zoek naar een ontspoorde Dark Jedi in Star Wars: Bounty Hunter. Neem het op tegen vijanden en baan je een weg door spectaculaire gevechten in dit third-person actie-avontuur dat zich afspeelt voor de gebeurtenissen uit Star Wars: Episode II – Attack of the Clones.
Verken het vreemde stadje Barnsworth en laat je sporen na als handelsreiziger die steeds meer vreemde klussen aanneemt in Thank Goodness You’re Here! Ontmoet kleurrijke personages en ontdek nieuwe gebieden van het stadje naarmate je steeds vreemdere opdrachten krijgt. Uiteindelijk werk je op humoristische wijze toe naar een ontmoeting met de burgemeester.
De wereld is prachtig, gevaarlijk en heeft nog meer goo in World of Goo 2. Gebruik levende, vloeibare wezentjes om bruggen te bouwen, torens uit de grond te stampen, terrein te vervormen en vliegende machines van brandstof te voorzien. Ontdek je eigen unieke oplossingen voor elk level, of bouw samen met tot wel drie vrienden in de lokale coöpstand die exclusief beschikbaar is in de Nintendo Switch-versie.
Geniet van een bijzondere zomer op het Japanse platteland, waar je in de zee zwemt, bergen beklimt, een treinrit maakt en zelfs een circusshow organiseert! Er staat je een hartverwarmende vakantie op het Japanse platteland te wachten in Natsu-Mon: 20th Century Kid.
Hijs de zeilen en bevaar de Purribean om de strijd aan te binden met de nietsontziende Pi-ratten in Cat Quest III. In dit onstuimige RPG-avontuur reis je solo of in lokale coöp over woeste zeeën om een mythische schat te zoeken.
Ooit gehoord van That Time I Got Reincarnated as a Slime? Beleef spannende gevechten en gebruik spectaculaire special moves en krachtige combo's met al je favoriete personages uit de animatieserie.
De wateren van SteamWorld Heist II zijn dodelijk geworden en tasten de metalen ledematen en mechanische harten van de inwoners aan. Neem de leiding als Captain Leeway, die wordt vergezeld door zijn bonte bende van Steambots, en ga de strijd aan om erachter te komen waar de nieuwe dreiging in de Grote Zee vandaan komt.
Met de nieuwste gratis update voor Cult of the Lamb worden er nieuwe relieken, tarotkaarten, lokale coöp-multiplayer en meer toegevoegd. Speel de hele campagne met nieuwe twists voor twee spelers op bestaande minigames, waarbij de ene speler de rol van het Lam aanneemt en de andere die van het nieuwe speelbare personage: de Geit.
Ontmasker de waarheid in een duistere thriller: Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club. Onderzoek de tragische moord op een student, waarbij zaken uit het verleden nieuw leven in wordt geblazen door een akelige aanwijzing en een urban legend over een moordenaar met een verontrustende handelswijze.
Bouw, personaliseer en bestuur je eigen krachtige Gunpla in GUNDAM BREAKER 4. Combineer onderdelen uit meer dan 250 basiskits, personaliseer ze met verf, verwering en stickers, en stel je skills online of in singleplayerstanden op de proef tegen lastige tegenstanders.