Nintendo Switch-games in aantocht – September 2024
Verricht heldendaden in Hyrule, scoor spectaculaire goals, beleef het grootste Splatfest ooit en nog veel meer in september op de Nintendo Switch. Bekijk de aankomende hoogtepunten hieronder en klik op games die je interessant vindt om demo's te downloaden, pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Bevrijd een door sprookjes geïnspireerd Japan uit de greep van kwade geesten in het spectaculaire avontuur BAKERU. Baan je een weg door 50 levels als de held Bakeru en gebruik zijn 'Henge'-transformatiekrachten om obstakels te overwinnen en vijanden te verslaan!
De succesvolle aanklager Miles Edgeworth is terug in Ace Attorney Investigations Collection! Verlaat de rechtszaal en ga naar de plaats delict. Gebruik logica en deductie om een groot aantal merkwaardige zaken op te lossen in twee games, waaronder een vervolg dat nog niet eerder buiten Japan is uitgebracht.
Er staat je een door retro geïnspireerd avontuur te wachten in de 2D-scifi-platformgame Yars Rising. Als de jonge hacker Emi Kimura ren, spring en sluip je door een sinister bedrijfspand. Ontgrendel onderweg nieuwe krachten en los hacking-minigames op met een old-school twist.
Hak en zaag je een weg door een zombie-apocalyps met de stijl en charme van een cheerleader in LOLLIPOP CHAINSAW RePOP. Stap in de schoenen van de legendarische zombiejager Juliet Starling in deze remake, nu met nog meer mogelijkheden om de ondoden in stukken te scheuren, verbeterde visuals en meer.
De legendarische crossover-hits zijn terug in MARVEL vs. CAPCOM Fighting Collection: Arcade Classics! Duik in een selectie van zeven unieke games boordevol actie, met grote toppers zoals X-MEN VS. STREET FIGHTER en MARVEL vs. CAPCOM 2: New Age of Heroes. Deze collectie bevat ook de zeldzame beat 'em up-game THE PUNISHER.
Vier het tweejarig bestaan van Splatoon 3 met 72 uur aan festiviteiten in het grootste Splatfest ooit! Vecht voor Team Verleden, Team Heden of Team Toekomst en geniet van optredens van de Squid Sisters, Tentacool en Deep Cut tijdens dit driedaagse evenement.
Wissel tussen 2D- en 3D-werelden in het charmante actie-avontuur The Plucky Squire. Help Jot om puzzels op te lossen, tegen dassen te boksen, met een jetpack te vliegen en uitdagingen te overwinnen om uiteindelijk de held van een levend stripboek te worden!
Elke penseelstreek telt in de kleurrijke 3D-platformgame Disney Epic Mickey: Rebrushed. Ga met Mickey op pad in de Wasteland, een rijk van vergeten Disney-personages. Gebruik verf om de wereld weer van schoonheid te voorzien, en verdunner om de omgeving te veranderen en geheimen te ontdekken.
Red Hyrule ditmaal met de wijsheid van prinses Zelda in The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom. Gebruik haar krachten op creatieve wijze om dit uitgestrekte koninkrijk te verkennen, tegen monsters te vechten, kerkers te trotseren en erachter te komen wat de scheuren in het landschap zijn.
Gooi de dobbelsteen en speel het klassieke bordspel Monopoly. Speel met tot wel zes spelers lokaal of online op het spelbord en aanschouw een volledig geanimeerde 3D-stad terwijl je vastgoed koopt, verkoopt en verhandelt om je imperium uit te breiden.
En binnenkort verschijnen er natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek alle releases van september.