Nieuwe Nintendo Switch-games – Oktober 2024
Duik in de grootste Mario Party ooit, maak van Bikinibroek je speelplaats, waag je in de onderwereld van Tokio en beleef nog veel meer op de Nintendo Switch! Bekijk deze selectie games voor oktober en klik op games die je interessant vindt om ze te pre-orderen, te kopen of aan je wenslijst toe te voegen!
Vind je weg door een vertakkend verhaal en leer jezelf beter kennen in Refind Self: The Personality Test Game. Als android reis je naar plaatsen waar belangrijke herinneringen van je maker schuilen. Communiceer met andere machines en ontrafel geheimen in deze game die je precies zo speelt als je zelf wilt.
Is dit de Krokante Krab? Nee, het is Patrick! Speel als deze maffe zeester in SpongeBob SquarePants: De Patrick Ster Videogame. Zet Bikinibroek op stelten in deze op physics gebaseerde sandbox-ervaring, waarin je ook kunt spelen met SpongeBob, Octo Tentakel, Sandy en andere mafketels.
Europa is een vredige game vol avontuur, verkenning en meditatieve momenten. Ren, zweef en vlieg door fraaie landschappen, doorgrond de mysteriën in de ruïnes van een vervallen droomland en beleef een intiem verhaal over opgroeien en de relatie tussen mens en natuur.
Kom van de bank met vrienden en familie in Just Dance 2025 Edition! Maak van je huiskamer een dansvloer, kom op leuke manieren in beweging en bouw een feestje met je visite. Dit nieuwste deel in de Just Dance-serie heeft voor elk wat wils, met 40 heerlijke nieuwe songs.
Beleef een aangrijpend verhaal in Neva, een actieavontuur van de makers van het bekroonde GRIS. Als de jonge vrouw Alba word je door een confrontatie met duistere krachten aan een nieuwsgierige wolvenwelp gebonden. Samen beginnen jullie aan een gevaarlijke reis door een ooit prachtige wereld die langzaam maar zeker in stukken uiteenvalt.
Bezoek een tjokvol feestje in Super Mario Party Jamboree! Vind je weg over zeven nieuwe en terugkerende spelborden, strijd in meer dan 110 minigames - de meeste ooit in een Mario Party-game! - en zwiep jezelf naar de overwinning in nieuwe bewegingsgestuurde spelstanden. Helemaal nieuw is de Koopatlon, een onlinecompetitie voor 20 spelers tegelijk!
Dompel jezelf onder in het verhaal dat het startschot vormde voor de epische Like a Dragon- en Yakuza-series in Yakuza Kiwami. Verken Kamurocho, Japans grootste entertainmentwijk, en help Kazuma Kiryu zijn weg te vinden door de duistere steegjes van Tokio's onderwereld. Laat zien wie de baas is door rivaliserende bendes te verslaan in over-the-top gevechten.
Wanneer de Apocalyps nadert, moet jij de dorpelingen helpen overleven in dotAGE. In deze survival roguelite turn-based stadsbouwer moet je de bewoners aan het werk zetten om een nederzetting te bouwen die de naderende dreiging kan doorstaan. Ga jij de Profetie vervullen?
De SaGa-serie keert terug met Romancing SaGa 2: REVENGE OF THE SEVEN, een volledige 3D-remake van de klassieke RPG die in 1993 verscheen voor de Super Famicom. Vertrek op een spannende missie met klassieke en nieuwe onderdelen, ingesproken Japanse en Engelse stemmen, vernieuwde muziek en heel veel meer.
Welkom in Akita! Begin een zorgeloos leventje op het platteland in Shin chan: Shiro and the Coal Town. Bepaal zelf hoe je je tijd doorbrengt, bijvoorbeeld door te vissen of insecten te vangen. Zet vervolgens koers naar Coal Town om te helpen in het plaatselijke restaurant, of allerlei geweldige uitvindingen te doen.