Nieuwe Nintendo Switch-games – December 2024
Binnenkort verkrijgbaar op de Nintendo Switch: begin je fitnessreis, ga een interdimensionaal avontuur aan, vernietig bizarre werelden en nog veel meer! Bekijk deze selectie games voor december en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Ga een interdimensionaal avontuur aan om de wereld te redden van een dodelijke, mechanische ziekte in FANTASIAN Neo Dimension. Hironobu Sakaguchi, de vader van FINAL FANTASY, en de beroemde componist Nobuo Uematsu keren terug met een origineel RPG-verhaal.
Begin je fitnessreis met Fitness Boxing 3: Your Personal Trainer! Ontdek trainingen die bij jouw levenstijl passen, kies uit zes verschillende trainers, die volledig ingesproken instructies geven, en kom in beweging terwijl je slagen en ontwijkingen maakt op het ritme van 30 nieuwe instrumentale nummers.
Stella of The End is een visual novel met een sciencefictionverhaal over een bezorger en een androïdemeisje dat graag een mens wil worden, die samen in een verre toekomst over een naargeestige versie van de aarde reizen. Welk lot staat hen te wachten aan het einde van hun reis?
Ervaar het epische conflict tussen Kain en Raziel in de oorspronkelijke vorm of met geremasterde graphics in Legacy of Kain: Soul Reaver 1 & 2 Remastered. Jaag genadeloos je kans op wraak na terwijl je tussen de spectrale en materiële wereld reist en sterker wordt door de zielen van je vijanden te verorberen.
Taito Milestones 3 bevat tien tijdloze speelhalgames vol actie uit de jaren 80 en 90. Overwin 100 verdiepingen vol monsters in Bubble Bobble, baan jezelf een weg met regenbogen in Rainbow Islands, bescherm het koninkrijk in Rastan Saga, strijd tegen de mafia in Dead Connection en meer!
Er verschijnen binnenkort natuurlijk nog veel meer games op de Nintendo Switch! Ontdek wat er in december nog meer wordt uitgebracht.