In een gelivestreamde videopresentatie zette Super Smash Bros. Ultimate-director Masahiro Sakurai de nieuwste DLC-vechter in de schijnwerpers: Byleth uit Fire Emblem: Three Houses. Dankzij verschillende heldenrelieken, waaronder het Godinnenzwaard, is Byleth in staat tegenstanders in Super Smash Bros. een lesje te leren!
De les begint wanneer Challenger Pack 5: Byleth op 29 januari wordt uitgebracht als onderdeel van de Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass of als losse set. De set bevat ook het level Garreg Mach-klooster, een Byleth-route in de stand Klassiek, een speciaal spiritboard en 11 muzieknummers uit de Fire Emblem-serie!
Na de presentatie werd er nieuwe DLC voor Fire Emblem: Three Houses aangekondigd: Cindered Shadows. Vanaf 13 februari kun je kennismaken met het geheime vierde huis van de Officers Academy, de Ashen Wolves, want dan wordt deze DLC uitgebracht als onderdeel van de uitbreidingspas van Fire Emblem: Three Houses. Hieronder kun je de trailer bekijken.