Ga op avontuur in de wildernis met Eiji Aonuma, de producer van The Legend of Zelda
Op 3 maart komt The Legend of Zelda: Breath of the Wild uit voor de Nintendo Switch en de Wii U. Wie het nieuws over deze game op de voet heeft gevolgd, weet dat ontdekken, verkennen en avontuur centraal staan in deze gloednieuwe Zelda-game. Uiteraard weet niemand dat beter dan Eiji Aonuma, de producer van de The Legend of Zelda-serie.
Omdat we wilden weten of meneer Aonuma net zo'n overlevingskunstenaar is als Link, stuurden we hem de ijzige wildernis in om op zoek te gaan naar het legendarische zwaard van Link. Eens kijken hoe onze held het ervan af heeft gebracht.
Meneer Aonuma heeft de juiste kleding gekozen om deze winterse omgeving te verkennen. Hij is al op zoek gegaan naar locaties die misschien van belang zijn. Goed bezig, meneer Aonuma!
Het is tijd om het boogschieten te oefenen. De tijd dringt, want er komt een Wachter aan! Zulke vijanden gooien de handdoek niet snel in de ring. Pas op, meneer Aonuma!
Zelfs een gevecht met één enkele Bokoblin is linke soep als je niet goed bent voorbereid. Ren in dat geval hard weg om de strijd later te hervatten.
Zelfs als je haast hebt, is het altijd de moeite waard om onderweg van de flora en fauna te genieten.
Je kunt niet met een lege maag op avontuur gaan, dus zorg dat je onderweg op zoek gaat naar eten. Is hier ergens een kampvuur in de buurt...?
Zou dat het legendarische zwaard kunnen zijn? Je moet behoorlijk sterk zijn om dit zwaard uit het voetstuk te trekken. Bent u sterk genoeg, meneer Aonuma?
Meneer Aonuma's inspanningen worden beloond. Dit merkwaardige voedsel heeft wel iets weg van een hart, vind je ook niet?
Ga naar onze officiële website voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild voor meer informatie over dit spiksplinternieuwe avontuur!