Kijk naar een Pokémon Direct-uitzending op 8 januari om 12:00!
Als je een echte Pokémon-fan bent, moet je beslist kijken naar een speciale Pokémon Direct-uitzending op 8 januari om 12:00! Je kunt de presentatie volgen op de Nintendo Direct-site voor een terugblik op deze langlopende serie en meer van Nintendo-directeur Satoru Iwata.