De lancering van Pandora's Tower biedt Wii-spelers een gouden kans
In Pandora’s Tower strijd je als de held Aeron met monsters om zijn geliefde vriendin Elena te bevrijden van een mysterieuze vloek die haar langzaam maar zeker in een demonisch wezen verandert. Om Elena voor dit gruwelijke lot te behoeden, moet Aeron zich een weg knokken door de torens van een nabijgelegen fort. Pandora’s Tower biedt verschillende eindes en een New Game+ voor vele uren vermaak en een hoge herspeelwaarde.