Ondersteuningsopties voor makkelijker gebruik van je Nintendo Switch 2
De toegankelijkheidsinstellingen van de Nintendo Switch 2 bieden verscheidene opties ter ondersteuning van verschillende soorten spelers en individuele behoeftes.
Er zijn drie opties: grijstinten, omgekeerde kleuren of de standaardkleuren. Je kunt ook hoog contrast inschakelen voor een groter onderscheid tussen schermonderdelen in het HOME-menu of de systeeminstellingen.
De stemmen van andere deelnemers van een GameChat-sessie kunnen worden weergegeven als tekst.