CI_NSwitch2_CheckwithFriendsAppPage.png
De Nintendo Switch App is een handige app voor smartapparaten waarmee je nog meer uit je Nintendo Switch 2 en Nintendo Switch kunt halen.
Je kunt kijken welke vrienden online zijn en direct op je smartapparaat nieuwe vrienden toevoegen via QR-codes. Je kunt in de app ook screenshots en video's bekijken die je op je Nintendo Switch 2 hebt gemaakt, en ze delen op sociale media.
Daarnaast kun je gamegebonden diensten gebruiken voor ondersteunde games, om je belevenissen nog leuker te maken.
Kijk op je smartphone welke Nintendo Switch 2- of Nintendo Switch-vrienden online zijn.
Naast het uitwisselen van vriendcodes kun je op je smartapparaat ook vrienden registeren door een QR-code te scannen.
Je kunt screenshots en video's van je Nintendo Switch 2-album naar de Nintendo Switch App sturen.
Alleen de laatste 100 screenshots of video's van de afgelopen 30 dagen kunnen worden bekeken in de Nintendo Switch App.
Maak je avonturen in Hyrule nog specialer met de verschillende functies van deze dienst, waaronder stembegeleiding die je helpt om Koroks en tempels te vinden. Als je bepaalde locaties in de game bezoekt, kun je commentaar van prinses Zelda en andere personages horen over de omgeving.
Een gamegebonden dienst voor Splatoon 3. Je kunt informatie bekijken zoals je gevechtsgeschiedenis en de regels en levels die momenteel actief zijn voor online spelen, en je kunt meer uitrusting voor in de game verkrijgen.
Een gamegebonden dienst voor Animal Crossing: New Horizons waarmee je onder andere de status van vrienden kunt controleren en ontwerppatronen kunt bekijken.