CI_NSwitch2_0302Switch2Edition3UpgradeTitles_NL_nl.jpg
Een Nintendo Switch 2 Edition is een bundel voor selecte Nintendo Switch-games die bestaat uit de oorspronkelijke game en een upgradepack, waarmee de game wordt verbeterd om gebruik te maken van de capaciteiten van de Nintendo Switch 2.
De inhoud van Nintendo Switch 2 Edition-games verschilt per game. Bekijk de officiële websites van de games voor meer informatie over de toevoegingen en verbeteringen aan iedere game.
Het Nintendo Switch 2-logo staat bovenaan aan de voorkant van de verpakking afgebeeld en onderaan aan de voorkant van de verpakking is meer informatie te vinden.
In winkels die Nintendo-games verkopen, zijn kaarten verkrijgbaar met downloadcodes voor upgradepacks.