Samen spelen op meerdere systemen met slechts één game!
Games op de Nintendo Switch 2 die GameShare ondersteunen, kun je met familie en vrienden delen en samen spelen, zelfs als anderen de game zelf niet hebben. Iedereen kan meespelen!
Gebruik GameShare op je Nintendo Switch 2 om compatibele games te delen met iedereen die een Nintendo Switch of een Nintendo Switch 2 heeft. Op die manier kan iedereen de game spelen, ook als ze de game zelf niet hebben.
Alleen Nintendo Switch 2-systemen kunnen games delen, maar iedere Nintendo Switch 2 of Nintendo Switch kan de games ontvangen via een lokale draadloze verbinding. Nintendo Switch-systemen kunnen alleen games ontvangen die compatibel zijn met de Nintendo Switch.
Wil je je vrienden online mee laten spelen? Op de Nintendo Switch 2 kun je compatibele games delen via GameChat. Op die manier kunnen jij en je vrienden online samen spelen, zelfs als maar een van jullie een exemplaar van de game heeft.
Spelers die online een game ontvangen via GameShare, kunnen de game alleen spelen tijdens de GameChat-sessie waarin de game is gedeeld. Een ontvangende speler kan een game niet meer spelen nadat de sessie is beëindigd.
Een selectie van Nintendo Switch-games zal compatibel zijn met GameShare nadat ze een gratis software-update hebben ontvangen.