Samen, waar en wanneer je maar wilt.
Met GameChat, een gloednieuwe functie op de Nintendo Switch 2, kan een groep van tot wel twaalf mensen samen chatten tijdens het spelen van games.
Als je een compatibele USB-C-camera aansluit (apart verkrijgbaar), kun je elkaar via GameChat ook zien terwijl jullie spelen.
Tot wel twaalf personen kunnen meedoen aan een voicechatsessie. Tot vier personen kunnen hun scherm delen of tegelijk videochat gebruiken. GameChat is alleen beschikbaar op de Nintendo Switch 2.
Zodra je alles hebt ingesteld, kun je eenvoudig GameChat starten, op chatuitnodigingen reageren of jezelf of anderen op stil zetten via de instellingen. Druk op de C-knop op de rechter-Joy-Con 2 om te beginnen zonder een game te pauzeren.
De Nintendo Switch 2 heeft een ingebouwde microfoon, zodat je meteen kunt beginnen met chatten!
De Nintendo Switch 2-camera is een USB-C-camera die speciaal is ontworpen voor de Nintendo Switch 2.