Sonic Boom: Rise of Lyric
Beleef een episch avontuur met een legendarisch team in Sonic Boom: Rise of Lyric, dat exclusief voor de Wii U verkrijgbaar is. Wanneer de kwaadaardige Lyric ontwaakt in een eeuwenoude graftombe, moeten Sonic, Tails, Knuckles en Amy hun krachten bundelen om de wereld te beschermen tegen het robotleger van Lyric!
Werk tijdens gevechten samen als team. Wissel wanneer je wilt van personage om optimaal gebruik te maken van de snelheid, kracht, intelligentie en vaardigheden die elk teamlid bezit. Dankzij de kolossale vijanden die je moet verslaan, de coole voertuigen die je kunt besturen, en de overvloed aan bliksemsnelle actie, staat je een wereld vol avontuur te wachten!
Speel samen als nooit tevoren dankzij de speciale multiplayeroptie in de verhaalstand. Zo kun je samen met een vriend de wereld van Sonic ontdekken en je vaardigheden combineren. Als je met z'n vieren op de bank zit, kun je de unieke stand Team Challenges uitproberen, en een compleet nieuwe manier van spelen ervaren.
Gebruik overal in de game de unieke functies van de Wii U GamePad en van Miiverse. Je kunt zonder tv spelen, en het avontuur in je eentje beleven op de Wii U GamePad. Je kunt zelfs speciale upgrades vrijspelen naarmate je verder komt in de verhaalstand van Sonic Boom: Shattered Crystal voor de Nintendo 2DS en 3DS. Je kunt de twee games namelijk met elkaar verbinden via draadloze communicatie!