Pokkén Tournament
Beleef nooit eerder vertoonde gevechten tussen Pokémon in Pokkén Tournament voor de Wii U. In deze intense vechtgame zien de Pokémon er realistischer uit dan ooit tevoren, dankzij fantastische graphics en soepele bewegingen.
Deze game is tot stand gekomen in samenwerking met The Pokémon Company en BANDAI NAMCO Entertainment, de ontwikkelaar van de legendarische TEKKEN-serie. Pokkén Tournament combineert strakke gameplay en een gemakkelijke besturing voor gevechten tussen Pokémon zoals je ze nog nooit hebt gezien. De gameplay is erop gericht om een breed publiek plezier te laten beleven. Zelfs als je nog nooit een vecht- of actiegame hebt gespeeld, kun je de besturing gemakkelijk onder de knie krijgen!
In Pokkén Tournament kom je Pokémon in alle soorten en maten tegen, wat de gevechten een bijzonder karakter geeft! Gebruik de krachtige elektrische schokken en razendsnelle bewegingen van Pikachu om je tegenstanders te bedwingen, geef je vijanden ervan langs met de moves van Machamp of verschroei ze met de verzengende kracht van Charizard.
In Pokkén Tournament heb je de keuze uit verschillende spelstanden. In Single Battles speel je tegen de computer. Je kunt kiezen uit drie moeilijkheidsgraden, zodat zowel beginnende als ervaren spelers zich in deze spelstand kunnen uitleven.
In Online Battles*** kun je meedoen aan Rank Matches en Friendly Matches. In Friendly Matches kun je gemakkelijk tegen anderen vechten, zoals spelers uit je vriendenlijst. Je kunt ook vechten met iemand die dezelfde VS Code als jij heeft ingevoerd. In Rank Matches krijg je punten op basis van het resultaat van het gevecht. Kijk wie de meeste punten of de meeste overwinningen kan behalen!
Er is ook een spelstand waarin je twee Wii U-systemen aan elkaar kunt koppelen door middel van een LAN-adapter voor de Wii om de actie met 60 frames per seconde te beleven op twee verschillende tv's. In deze spelstand kan iedere speler een compatibele controller naar keuze gebruiken.