The Binding of Isaac: Rebirth
The Binding of Isaac: Rebirth is een willekeurig gegenereerde actie-RPG-shooter met rogue-elementen. Kruip in de huid van Isaac en vind bizarre schatten, neem het op tegen hordes vreemde wezens, ontdek geheimen en vecht voor je leven. Ontdek adembenemende pixel-artwork, opgepoetste graphics en een sfeervolle soundtrack. Probeer met Isaac uit te vinden welke gruwelen er schuilgaan in zijn kelder in dit bizarre avontuur.