Pumped BMX +
In Pumped BMX + moeten spelers zich door lastige levels werken en de meest waanzinnige en indrukwekkende tricks gebruiken. Spelers kunnen hun eigen stijl kiezen en hun beste stunts laten zien tijdens races in meer dan 500 uitdagingen om de top van het klassement te bereiken.