High Strangeness
Spelers kunnen wisselen tussen 8- en 16-bit werelden, en de verschillen gebruiken om puzzels op te lossen en het heelal te verkennen. Soms wordt het pixelige uiterlijk van de game doorbroken door illustraties van waterverf die meer licht werpen op de mysterieuze omgeving. De soundtrack van Dino Lionetti en Rich Vreeland past goed bij de schoonheid van deze wereld en de merkwaardige gebeurtenissen die je zult meemaken.