Flowerworks HD: Follie's Adventure
Tijdens een doodgewone ruimtereis wordt Follie’s schip geteisterd door mysterieuze problemen, waardoor ze strandt op Elilia en al haar kostbare Flowerwork-zaden verliest. Het duurt niet lang voordat ze haar verstand dreigt te verliezen door de hersendodende omgeving en de onbehulpzame trollen.
In de puzzel-avonturengame Flowerworks HD: Follie's Adventure help je Follie om haar zaden te vinden, gebruik je Flowerworks om de omgeving te veranderen en neem je het op tegen trollen, terwijl je het geheim van Elilia probeert te ontrafelen.
Flowerworks HD is voorzien van vijf verschillende moeilijkheidsniveaus, maar pas op… voor deze game heb je hoe dan ook stalen zenuwen nodig!