Donkey Kong en Diddy zijn gevangen genomen door de Kremlings. Aan Dixie Kong en nieuwkomer Kiddy om ze te redden!
In dit derde en laatste deel van de klassieke Donkey Kong Country-trilogie speel je als Dixie en Kiddy. Gebruik hun unieke vaardigheden om verraderlijk terrein te doorkruisen, de ongrijpbare Banana Birds te vinden en een halt toe te roepen aan de nieuwe leider van de Kremlings: KAOS.
Met bekende en nieuwe dierenvriendjes, spelstanden voor twee spelers (coöperatief en competitief), en nog meer indrukwekkende graphics biedt Dixie Kong's Double Trouble dubbel zo veel plezier!