De kracht van de Reflector - Verken meerdere tijdlijnen en beleef gebeurtenissen opnieuw met de unieke gamemechanieken van de Reflector. Activeer het Auto Divergence Map-systeem van de Reflector om terug te keren naar een bepaalde gebeurtenis.
Aanwijzingen van je vader - Los alle mysteries van Sakaimachi op om de echte geheimen van Sword Cape te ontdekken. Verzamel voorwerpen in de ene tijdlijn en gebruik die in de volgende tijdlijn om de waarheid van Sword Cape te achterhalen.