Troetelbeertjes: Ontdek de Magie
Duik in een wereld vol plezier en avontuur met de Troetelbeertjes in Troetelbeertjes: Ontdek de magie. Speel als Lachbeertje en doe mee aan verschillende arcadespellen!
Ga op avontuur: Verken meer dan 200 levels in ruim tien unieke minigames uit het fantasierijke universum van de Troetelbeertjes! Verzamel sterrenkracht om de stormwolken uit de Silver Lining te verdrijven, ontmoet de grappige Whiffles en bereik het einde van de magische weg voor een leuke verrassing.
Klassieke acradepret: Geniet van verschillende minigames met thema's die zijn geïnspireerd op klassieke arcadefavorieten: Troetelbubbels, Steek de regenboog over, Verloren Whiffle en nog veel meer!
Maak het Kunstboek compleet: Verzamel onderweg unieke stickers met illustraties en beertjes uit de tv-serie Troetelbeertjes: Ontdek de magie. Verzamel ze allemaal!