Keer terug naar Calvard Republic en ontrafel het mysterie van het karmozijnrode beest in The Legend of Heroes: Trails through Daybreak II! Op een dag zette een schokkende reeks moorden de wielen van het lot opnieuw in beweging. Chaos dreigt aan de horizon, de spriggan Van Arkride ontvangt een onverwachte bezoeker. Wie zit er achter de moorden en wat is hun doel?