De spriggan bekend als Van Arkride is een ondergrondse professional die werk van elke klant accepteert en zonder enige trouw optreedt als detective, onderhandelaar of premiejager. De loop van zijn leven zal echter voor altijd veranderen als hij een vreemde zaak op zich neemt die de hele natie bedreigt. Baan je een weg door intense gevechten die tot leven komen met prachtige beelden, en creëer je eigen gameplay-ervaring in Calvard met functies zoals de hogesnelheidsmodus en een nieuw uitlijningssysteem!