Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed
Mutanten en mensen woonden vredig samen in New York City. Maar toen ontdekten Leonardo, Raphael, Michelangelo en Donatello dat er verschillende ladingen mutageen slijm verspreid lagen, waardoor delen van de stad besmet raakten. Het leek niet zo erg totdat ze zich realiseerden dat er nieuwe mutanten, ook wel 'Mewbies' genoemd, uit deze smurrie waren voortgekomen. Niet al deze Mewbies zijn slecht, maar sommigen zijn de weg kwijt en de inwoners voelen zich niet meer veilig.
Verlaat het riool met de legendarische Turtle-broers en stort je in dit nieuwe grootse avontuur. Met de inzichtelijke rapporten van April en de wijze leiding van Splinter ga je de strijd aan met de misdaad en ontrafel je een epische saga van gerechtigheid en chaos!
HANG ROND OP STRAAT EN IN HET RIOOL – Help de burgers, zoek de Mewbies, bezorg pizza's en bouw je graffitiverzameling op.
GA SAMEN DE UITDAGING AAN – Vorm een team met een vriend of vriendin in de lokale coöp voor twee spelers.