De originele gameplay en de innovatieve engine zorgen voor urenlang spelplezier!
Manoeuvreer de doodskist van de dode koning door 25 levels en vijf kleurrijke omgevingen en probeer de onophoudelijke scheldpartijen van de geest van de koning te negeren.