Sugardew Island
Zorg voor je dieren en je boerderij, verkoop je goederen aan de schattige Boswezens, upgrade je boerderij en voltooi kleine opdrachten van de Harmonieboom om het kleine eiland weer tot leven te brengen. Als je wilt, kun je op dates gaan met vriendelijke bewoners, elk met een unieke persoonlijkheid en achtergrondverhaal!
We houden het toegankelijk zodat zelfs ouders hun kinderen zonder zorgen het eiland kunnen laten verkennen. Geen haast, geen stress - gewoon een rustige omgeving gevuld met charmante dieren, het boerenleven en een prachtig eiland om te ontdekken.