Star Overdrive
Ga mee met Bios, die vastzit op een verre planeet met zijn hoverboard, los creatief puzzels op en vecht tegen sterke vijanden om Bios terug te brengen bij zijn geliefde. Gebruik de krachten van de Keytar om te vechten, leer omgaan met de hypersonische Hoverboard, verken mysterieuze plekken, verzamel items en maak nieuwe onderdelen om de Hoverboard te verbeteren en de buitenaardse landschappen te verkennen in een uitgestrekte open wereld.
Ervaar de toekomst met je geavanceerde Hoverboard. Verken de uitgestrekte landschappen, doe gave tricks en haal ermee je voordeel in zware gevechten. Vlieg razendsnel door missies met ongekende wendbaarheid en stijl. Hover jij je een weg naar de overwinning?